Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 27 mei 2013

Boek: Had ik maar een groene neus

De houten Nerflanders zijn helemaal gefixeerd op het volgen van de nieuwste trends. Ook Wout wil erbij horen en laat keer op keer zijn neus verven volgens de laatste mode. Dan komt het moment dat hij zoveel lagen verf op zijn neus heeft dat hij niet eens meer weet hoe hij er zonder die verf uitziet. Lucia raadt hem aan om naar Eli te gaan. Hij is de grote houtsnijder die Wout heeft gemaakt en die zijn probleem weer kan oplossen.

Erg leuk boek om voor te lezen met een wijze les!

Had ik maar een groene neus
Max Lucado
ISBN.nr: 9789033829628

1 opmerking: