Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

zaterdag 7 februari 2015

Inspiratie lijdenstijd / 40 dagen tijd

Lijdenstijd....
aan de voorbereiding moet ik nog beginnen...
Ik heb in ieder geval wel de Tear kalender klaar liggen... 
wat ik verder wil doen weet ik nog niet

Toch wil ik jullie wat inspiratie bieden van onze voorgaande jaren.
Maar waar moet ik beginnen...

Ik kan schrijven over die leuke kleurplaat om af te tellen richting Pasen

Of zal ik schrijven over die geweldige momenten in het bos

Maar die geweldige momenten met veeeeeeel wc papier....
daar zou ik zeker over moeten schrijven...

En waar ik echt over zou willen schrijven is dat bijzondere moment... van water... zeep... dienen.... voeten wassen...

en...

tja....
we hebben zoveel leuke dingen gedaan de afgelopen jaren...
misschien moeten jullie het zelf maar eens bekijken!

Klik hier om alle blogs die ik schreef rondom onze momenten over lijdenstijd...
ps... als je aan het einde van de pagina bent, klik dan op oudere berichten..
helaas geeft hij maar een paar berichten weer ipv alle berichten, dus even doorklikken naar de andere pagina's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten