Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 18 december 2015

Sneakpreview: Nieuwsjaarspot..

Normaal gesproken deel ik pas onze avonden/ideeen, als we ze uitgewerkt hebben. Maar ik heb een family night voorbereid en ik vind hem zo leuk dat ik hem alvast deel met jullie. Tenminste een deel van de activiteiteiten. Dit deel ik alvast omdat je aardig wat voorbereidingstijd nodig hebt. Deze activiteit is voor oud&nieuw. Iedereen bij ons thuis krijgt op nieuwjaarsdag een nieuwjaarspot. 



Deze is gevuld met briefjes. 52 briefjes om precies te zijn. Iedere zondag in het nieuwe jaar mag er een briefje uit. Briefjes? Ja briefjes, hier krijgen opa, oma, tante en oom binnenkort een stappeltje kleine briefjes. We gaan hen vragen om hier voor ons allemaal tips, complimenten, wensen, herinneringen en opdrachtjes op te schrijven. Dit hebben we zelf ook voor elkaar gedaan.



Bij ons zal de verhouding half/half zijn... de helft van de briefjes gaat door anderen (opa, oma, enz) ingevuld worden, de andere helft vullen wij hier thuis voor elkaar in. Deze briefjes gaan allemaal in de pot, de pot versieren we mooi...




Dan hebben we straks in het nieuwe jaar, iedere zondag een bijzonder momentje.


De rest van de family night rondom oud en nieuw, komt nog voor oudjaarsavond online!... maar voor jullie al deze sneakpreview!

2 opmerkingen: