Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 7 februari 2014

Facebook groep


Lieve bloglezers, 

Toen ik mijn blog starte ben, heb ik jullie uitgenodigd om lid te worden van mijn facebook account om op de hoogte te blijven. Ik heb toen niet verzien dat ik zoveel verzoeken zou krijgen. Graag wil ik het iets meer gaan scheiden. Voor mijn andere (kook)blog heb ik een speciale pagina aangemaakt. Voor deze blog wil ik dat niet doen... 

Ik heb namelijk al een facebook groep, voor deze pagina aangemaakt. Deze is afgeschermd en je moet dus lid zijn om alles te kunnen lezen en dat lijkt me geschikter voor deze blog. In deze groep kan je je eigen avonden delen, je vragen stellen en inspiratie opdoen. 

Graag wil ik jullie welkom heten in deze groep....

Mochten jullie me al volgen op facebook, word dan lid van de groep, like evt de andere pagina (www.facebook.com/uitmijnkeukentjeblog) als je ook op de hoogte wil blijven van mijn andere blog en meld je dan ook gelijk even af op mijn 'prive-account'


Liefs Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten