Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 29 januari 2014

Voorbereidingen en 40 dagen kalender van TEAR

Achter de schermen ben ik al bezig met het voorbereiden op de 40 dagen tijd en op Pasen. In onze agenda heb ik uitgewerkt, wat ik wanneer zou willen behandelen. De thema's staan vast, maar hoe het uit te werken moet er nog bij bedacht worden. Daarnaast heb ik ook wat contact gehad met een uitgever of ik iets uit een boek van hen mocht publiceren. Daar kreeg ik toestemming voor en ben ik erg blij om, want wij hebben het vorig jaar zelf ook gebruikt en waren erg enthousiast...Wat het is hou ik nog even als verrassing... 

Vorig jaar heb ik via TEAR via de mail iedere dag een stukje op gestuurd gekregen. Dit werkte voor mij niet goed en besloot dit jaar om eens op tijd de speciale 40 dagen kalender te bestellen. Dit willen we graag gaan gebruiken in de lijdenstijd, om zo naar Goede Vrijdag en Pasen toe te leven....

Nieuwsgierig geworden naar de kalender? Hier kan je er een kijkje in nemen en hier er over lezen
Je kan hem bestellen via de site van TEAR, hij is bijna gratis. Hij wordt voor 3,- thuis bezorgd... 

Ik zou zeggen BESTELLEN DUS!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten