Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 22 januari 2013

Direct aan de slag

Wat is dat direct aan de slag?

Voor generatio lever ik soms ook stukjes aan, waar mensen gelijk mee aan de slag kunnen. De rubriek heet: Family Nights, direct aan de slag! De stukjes die ik instuur wil ik zelf ook gebruiken. Dus soms zal je een kant en klare "recept" tegen komen op mijn blog.

Dit zijn korte stukjes met een lijstje met wat je nodig hebt en hoe de uitwerking stapsgewijs in zijn werk gaat. Het zijn stuk voor stuk avonden die we hier thuis hebben gehouden. Ik maak als sinds we begonnen in 2010 foto's van elke avond. Dus het is voor mij een kwestie van de foto terug zoeken en een stappenplan erbij schrijven. Ook erg leuk om te doen. Glimlachend heb ik vandaag naar de foto's van toen zitten kijken. Wat leuk om de kinderen te zien groeien en daarmee ook de avonden. Leuk, heel leuk...

Ook deze avonden zal je terug kunnen vinden op het tabblad: alle thema's op een rij.
Deze zal ik aanduiden door de tekst: Direct.

Ik ben benieuwd wat jullie deze stukjes vinden en schroom niet het me te laten weten.

Groetjes Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten