Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 12 september 2016

Gastblog Sestra: Wandel met God

Van de week kwam er weer een gastblog online op Sestra, graag deel ik die ook met jullie!
________________________________


Zijn jullie weleens ergens in de bergen op vakantie geweest? Waar de groene, glooiende heuvels overgaan in kale ruwe rotsen en – als je naar boven kijkt – het soms net lijkt alsof er op de toppen van de bergen rijkelijk is gestrooid met een bus poedersuiker…



Jullie raden het misschien al, maar ik heb een grote liefde voor de bergen en voor wandelen. Tijdens onze vakanties komen deze twee altijd prachtig samen en onze family nights passen we hier ook altijd op aan. Inmiddels is de zomervakantie overal voorbij, maar dat betekent niet dat je met deze verwerking niks kunt.

Ga op een zondagmiddag eens een stuk wandelen en vervolgens aan de slag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten