Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 29 september 2016

Gastblog Sestra: Bijbel en lego

Deze week kwam er weer een blog van mij online op Sestra...

_________________________

Wat hebben LEGO en de Bijbel nou met elkaar te maken? Niks, dat klopt. In de Bijbel lees je nergens over die gezellige, gekleurde blokjes waar je kinderen uren mee kunnen spelen, maar toch koppelen we ze deze keer aan elkaar. Want van LEGO valt best wel wat te leren en je kunt er veel mee uitbeelden…


Verder lezen? Klik dan door naar Sestra

2 opmerkingen:

  1. als ik doorklik naar Sestra krijg ik een waarschuwing voor mogelijke malware.

    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi afke, als ik doorklik krijg ik geen melding. Misschien te maken met je eigen instellingen?
      Groetjes Ilse

      Verwijderen