Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 25 maart 2013

Matzes maken

Bakken en koken jullie ook graag met jullie kinderen?  Ik wel.... koekjes of helpen met de maaltijden.. heel gezellig. Vorige week maakte ik als proef zelf matzes, heel erg leuk om te doen! En ook zo gemakkelijk! Ideaal om bv op een woensdagmiddag samen met de kinderen te doen. Leuk om op die manier naar Pasen toe te leven. Deze middag of misschien zelfs wel avond kan je het verhaal vertellen van Pesach uit het oude testament, wat Jezus ook ging vieren in Jeruzalem. Dit zijn de "broden" die ze toen bakte, vinden jullie kinderen vast net zo leuk als die van mij ;)





Klik hier voor het recept.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je geweldige ideeën. Ben er echt elke keer weer dankbaar voor, scheelt me zoveel tijd om alles op te zoeken ed. Wij hebben 1 x per week familynight. Twee keer in de maand doen we iets van jouw blog, 1 keer in de maand een oefening met een karaktereigenschap en 1 keer in de maand iets gezelligs als zwemmen, winkelen, voorlezen, ijs halen, film kijken oid. Veel zegen gewenst bij het belangrijke werk dat je doet!!

    BeantwoordenVerwijderen