Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 3 mei 2017

Gastblog Sestra: Falende moeder?

Vandaag is er op Sestra weer een blog van mijn hand verschenen.... Hierin lees je hoe het proces verder ging!..


"Daar zat ik dan, op de bank. Heel de week. Netflix mijn grootste vriend, mijn huisbroek mijn favoriete kledingstuk, met een zeer lijf en een verdrietig hoofd…

Zoals ik in mijn vorige blog beschreef, stond mijn levenstrein plots stil. Ik kwam thuis te zitten met chronische bekken en lage rugklachten. Daarachteraan nog wat ingewikkelde termen en wat extra diagnoses. Al met al viel het zwaar tegen en moest ik ineens alles loslaten."

_______________________________



1 opmerking:

  1. Ach, joh toch, wat heftig. En wat kwetsbaar en mooi geschreven, je proces daarin. Zijn proces met jou daarin.

    Lieve groet,
    Extra veel sterkte joh, voor op die dagen, dat het ff niet lukt..

    BeantwoordenVerwijderen