Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 25 april 2017

Nieuwe site: Kleurversjes

Ik heb een nieuwe site ontdekt! Hij is nog niet zo lang geleden gestart, maar ik vind hem nu al heel erg leuk! Neem maar eens een kijkje op www.kleurversjes.nl.


De oprichtster van Kleurversjes is Clary. Een gelovige moeder, die aan het tekenen geslagen is om over de mooie en waardevolle verhalen uit de bijbel te kunnen praten! Super vind ik dat! Nu hier thuis de family nights even op pauze staan, zijn zulke kleurplaten handig om te kunnen gebruiken. Zelf doe ik veel aan bible journaling, de jongens ondertussen ook, maar af en toe is een kleurplaat ook wel er leuk! 

Alle kleurplaten zijn vrij te gebruiken en te downloaden!


Nog leuker vind ik het dat je bij Clary kleurplaat kan aanvragen. Dus zoek je iets specifieks bij een bepaald verhaal, thema of bijbeltekst... Dan kan je een aanvraag doen! Heel gaaf!

Dus bij deze de tip! Hou deze site in de gaten voor leuke kleurmomentjes als gezin of als onderdeel van je family night!

4 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,
    Bedankt voor de link, heel mooi! Ik zocht al vaker naar dit soort kleurplaten, maar kon ze niet vinden. Ik ga dit zeker gebruiken!
    Hartelijke groetjes van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Dat ga ik ook zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen