Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 24 mei 2017

Gastblog Sestra: Nieuwe hoop

Vandaag staat er weer een gastblog op Sestra, ik neem jullie mee verder in mijn herstelproces!

hope-1804595_1920.jpg

"Al een heel poosje liep ik bij de fysio, maar één keer per week bleek niet langer genoeg, dus werd mijn fysiopakket opgeschroefd en zou ik twee keer per week behandeld gaan worden.Beide keren trainde ik een uur samen met mijn fysio en thuis oefende ik ook veel. Dat moest en zou me weer op de been brengen, en met het  nieuwe plan van mijn fysio was mijn wilskracht weer geboren.
Ik kreeg zowaar weer hoop. Dit zou goed komen!"

_________________________



De rest van de blog kan je op de site van Sestra lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten