Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 7 april 2017

Goede vrijdagtips uit de ouwe doos..

Wederom heb ik geen "verse" ideeen voor jullie. De family nights liggen echt op zijn gat! Is dat erg.... ja en nee... zoals ik al eerder aangaf, is het gewoon even niet anders gezien de situatie thuis. Half mei mag ik starten in een revalidatiecentrum. Daar zal ik meerdere dagen per dag een paar uur aan de slag gaan met mijn lichaam. Wat het gaat brengen laten we rustig op ons afkomen. Ondertussen vraag ik me geregeld af wat ik met deze blog moet ondertussen... Maar wil en hak geen knopen door... dus blijft het voorlopig stil en voorzie ik jullie zo rond de feestdagen van tip uit de ouwe doos. De jaartallen staan erbij. Zo kunnen jullie inschatten voor welke leeftijden deze avonden geschikt zijn. Onze jongens zijn van 2007 en 2009.

2013




2014



2015



2016



Mooi om zelf ook deze plaatjes weer terug te zien... Weer na te genieten van al die mooie momenten die we in deze periode gehad hebben de afgelopen jaren. Misschien dat we volgende week ook nog aan de slag gaan met een verwerking rond Goede Vrijdag, maar ik heb wel afgeleerd om hoge doelen te stellen. Dus we doen rustig aan en kijken hoe het komt en wat haalbaar is. 

Voor jullie heel veel zegen deze periode toegewenst en ik hoop dat jullie net intens als wij mogen genieten van deze feestdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten