Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 12 april 2017

Gastblog Sestra: Als de trein stilstaat

Normaal blogde ik op Sestra over geloofsopvoeding, omdat dat de afgelopen maanden op het vlak van family nights stil ligt. Heb ik samen met Sestra besloten om over wat anders te gaan bloggen. Toch deel ik deze blogs ook graag hier. Gaat niet over geloofsopvoeding, maar wel het echte leven.. in dit geval...mijn leven!


Al weken, nee maanden, was ik aan het tobben met klachten in mijn bil, wat zich uitbreidde naar mijn heup en later ook onderrug. Twee fysio’s kneden er heel wat op los, maar het mocht niet baten. En voor mijn gevoel stond eind november mijn levenstrein ineens stil.
__________________________

Nieuwsgierig naar de rest, via deze link kan je de rest van de blog lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten