Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 17 oktober 2013

Dankbaar....

Ondertussen zijn we allemaal jarig geweest en zijn we 
dankbaar...

Dankbaar voor ons als gezin..
Dankbaar voor een ieder van ons..
Uniek in wie we zijn...
En wie we mogen zijn...

Hier zijn we dankbaar voor...



We hadden nog kortingskaarten liggen voor een dierentuin naar keuze en kozen voor Ouwehands dierenpark, altijd leuk....

Op deze manier vierde we in alle rust met z'n viertjes 
onze verjaardag...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,

    De laatste dagen je blogs doorgelezen. Wat schrijf je dat mooi.
    Ooit in de terdege of gezinsgids gelezen over goude gezinsmomenten (dacht dat het zo heette) en wilde dat ook instellen als ik kinderen zou krijgen.
    Binnenkort hoopt onze dochter 2 te worden en dan wil ik er serieus mee aan de slag (nu al wel met boekjes en liedjes)
    Alvast bedankt voor je tips.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi kostwinnaar....
      Bedankt voor je lieve berichtje.
      Leuk dat je family nights wikt gaan houden in je gezin!
      Het is zo leuk en ook zo goed.
      De direct aan de slag stukjes zijn de dingen die wij in 't begin deden met de kinderen...
      Succes ermee en ik hoor graag hoe 't jullie vergaat..
      En nu eens snuffelen op jouw blog ;)
      Liefs Ilse

      Verwijderen