Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 2 februari 2017

Tear 40 dagen opstaan nu te bestellen

1 maart begint de lijdenstijd of de 40 dagen tijd... 

Ik heb al een tijd geleden de leeskalender van Tear besteld. Omdat ik hoopte er eerder mee aan de slag te kunnen en een serie voor te bereiden heb ik hem al in huis. Helaas is het voorbereiden nog niet gelukt. Maar toch wil ik deze tip met jullie delen!


Ik hoop nog aan de slag te kunnen om een serie oid voor te bereiden... maar ik heb mijn handen en hoofd vol aan om te herstellen... dus ik hoop dat jullie nog geduld met me hebben... 




Mocht je willen weten hoe het met me gaat... Daarover kan je meer lezen op mijn andere blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten