Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 6 februari 2017

Bible Journaling met kinderen

Ik zit ondertussen al 2 maanden in de ziektewet en doe een paar keer per week vervagende werk op mijn werk. Maar niet meer dan een uurtje per keer. Daardoor ben ik veel thuis. En heb ik ook aardig wat tijd besteed aan bible journaling. Vaak in delen omdat ik niet zo lang achter elkaar kan zitten. 

Omdat family nights nog steeds niet plaatsvinden. Ben ik begonnen door soms samen met de kinderen bible journaling te doen... en leuk dat ze dat vinden. Complete kunstwerken maken ze. 

Eerst in een notitieboekje en op  los papier. Voor beide heb ik bij de kringloop een oude bijbel laten kopen en daarin werken ze over de teksten heen. Ze zijn trots op wat ze maken. We praten over het bijbel gedeelte. Ze spieken bij mij... of trekken hun eigen plan.. Gezellig muziekje aan... en daar is toch weer een momentje als gezin rondom het geloof...

Anders dan anders.. Maar toch belangrijk en fijn!








1 opmerking:

  1. Ah, wat leuk en fijn, midden in 'n pittige tijd.. Bible journaling met je kids.

    BeantwoordenVerwijderen