Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

zaterdag 25 februari 2017

Uit de oude doos: E-BOOK 40 dagen vasten en bidden


Vorig jaar schreef ik voor de lijdenstijd mijn eerste E-BOOK.... 40 dagen vasten en bidden als gezin. Maar omdat hij vorig jaar geschreven is.. wil niet zeggen hij dit jaar niet te gebruiken is...

Het doel is om 40 dagen te bidden en te vasten....
en om op de zondagen te danken en te genieten....

Met het E-BOOK van vorig jaar hoop ik ook jullie dit jaar handvatten te geven waarmee jullie als gezin aan de slag kunnen.

Via onderstaande link kan je het book downloaden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten