Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 28 december 2016

Update & Oud en Nieuw Tips...

De afgelopen tijd is het best heel stil op deze blog. Betekend dat dan dat we geen family nights meer houden? Nee klopt ... de laatste tijd ligt het stil... Vinden we het dan niet meer belangrijk? Zeker nog wel. Alleen zit ik zelf nogal in de lappenmand en is de energie voor voorbereiden en uitvoeren niet aanwezig. Laat staan de inspiratie. ... We hopen en bidden dat mijn lichaam weer snel mag herstellen en de oude mag worden!... 

Daarnaast merken we ook goed dat de noodzaak voor onze jongens minder groot begint te worden.. Ze zijn al zo wijs aan het worden, hebben al veel kennis en hun geloof is al zo mooi en puur... Uiteraard willen we verder gaan met family nights en ze vragen er zelf ook om. Dus dat is ook echt ons verlangen. Maar dat het nu even stil ligt is oke... 

Omdat ik me toch ook wel een beetje schuldig voel richting jullie... Wilde ik dit graag delen en uitleggen. Het is belangrijk en steek er aub veel energie in... Vul de rugzakjes van jullie kinderen met het belangrijkste! De boodschap van liefde en genade van de Vader!... 

Het jaar is bijna om en normaal gesproken hebben wij altijd een speciale family night rond het afsluiten van het jaar. Geen idee of we dat dit jaar doen... Maar ik heb de afgelopen jaren genoeg tips voor jullie opgebouwd.

Deze kan je hier allemaal terug vinden. Een paar wil ik er wel uitlichten... Die waren een grote hit voor ons als gezin.. 








Alvast een fijne oudjaarsavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten