Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 26 april 2016

Serie: Het leven van David {voor papa en mama}

Ik had/heb heel erg veel zin in deze serie en heb besloten mezelf ook wat meer te verdiepen in het leven van David... Dit heb ik ondertussen al aardig gedaan, door het lezen van bijbelstudies, artikelen en sites.

Daarnaast heb ik nog een serie spreekbeurten klaar staan over het leven van David. Deze wil ik op mijn gemak gaan luisteren. Misschien op de MP3 speler terwijl ik een stuk loop, tijdens het strijken of het biblejournalen.. En misschien ga ik ook wel wat mooie biblejournalings maken over David. Deze zal ik dan ook nog wel delen met jullie. Terwijl ik zo voor mezelf aan het zoeken was.. Bedacht ik dat ik dit natuurlijk ook wel met jullie kan delen, want misschien hebben jullie daar wel net zo als ik behoefte aan. ... Dus bij deze..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten