Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 6 april 2016

Gastblog Sestra: Gebonden handen en een genezen vriend

Er kwam weer een nieuwe blog online op Sestra
____________________________________________

Voor de Lijdenstijd en Pasen schreef ik over een onze serie over wonderen die we wel eens gedaan hebben. Vandaag daar deel 2 van…

Deze het wonder van de genezing van de verlamde man, die door zijn 4 vrienden bij Jezus gebracht werd. Ik vind het altijd een geweldige mooie geschiedenis, die vrienden die hem meenemen, dat voor hem overhebben en zich door niks tegen laten houden… Prachtig…

Voor deze family night kozen we ervoor om de jongens (en in dit geval ook papa) te laten ervaren wat het is om verlamd te zijn…. We merken dat onze jongens hier erg van genieten en het vaak goed blijft hangen… Nou reken maar dat deze ook wel even bleef hangen.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten