Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 1 januari 2016

365 nieuwe kansen....

Allereerst willen we als gezin jullie Gods zegen toewensen.
Zijn zegen in jullie dagelijks leven, 
maar natuurlijk in het bijzonder rondom jullie Family Nights...
Want wat voor leuks en moois gaan jullie als gezin allemaal doen dit jaar...


Beyond ready for the new year, starts our amazing year, pretty damn excited about it all...:

Vandaag is het de eerste dag van het nieuwe jaar!
1 januari...
en een nieuwe dag...
maar toch voelt zo'n dag altijd als meer dan "alleen maar" een nieuwe dag...

Het is een nieuw jaar...
een nieuwe start..
nieuwe kansen...

365 new days, 365 new chances, Happy new year quote, via | rose tea in paris:

Deze tekst trof me...
we hebben 365 dagen en dus net zoveel kansen
om onze kinderen te onderwijzen over wie God is... 
Maar pakken we die kansen ook?
Hoe vaak laat ik niet allerlei kansen voorbij schieten...
omdat ik de strijk belangrijker vind, mijn telefoon of heel erg er even geen zin in heb...

Dus vandaag.. 
Deze nieuwjaarsdag.... 
Pak je kans!
Begin opnieuw....
Ga voor de 365 kansen...
en weet je... 
dit jaar heb je zelf 366 kansen ;)....

Natuurlijk zal dat niet altijd lukken...
maar wees je er eens extra van bewust, dat hoop ik ook te zijn komend jaar!
Ook hopen we dit jaar weer vele family nights te houden en jullie mee te laten kijken op deze avonden!

Liefs Ilse...
en mijn mannen
....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten