Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 27 januari 2016

10 februari start de lijdenstijd....Blog vol tips...

Het gaat snel dit jaar... Voor mijn gevoel is kerst nog maar net geleden en gaan we al weer door naar Pasen. Dat gevoel klopt ook, want Pasen valt dit jaar wel erg vroeg. Vandaag voor jullie een blog vol tips voor deze tijd. Het zijn allemaal blogs en verwerkingen uit de oude doos. Dus als je al jaren trouw meeleest dan zie je waarschijnlijk niks nieuws, maar misschien kom je dan toch nog wat tegen wat je kan gebruiken. 

Ik heb de tips op jaartal gezet, omdat ik steeds meer hoor en merk dat mensen het lastig inschatten vinden voor welke leeftijd een verwerking is. Onze jongens zijn van 2007 en 2009. Dus met de jaartallen erbij kan je zo uitrekenen hoe oud ze waren en of het dus geschikt is voor jullie kinderen!


2013

2014
2015
  • Serie: 40 dagen delen met open handen: 
In 2015 hadden we een thema dat ik afstemde op de kalender van Tear van dat jaar, maar deze is los ook heel goed te gebruiken in de lijdenstijd. Om je bewust te worden van delen en oneerlijkheid in de wereld.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tips en ideeën Ilse. Onze kinderen zijn hier al wat ouder maar het is geweldig om te zien hoe jij dat doet met je kids!

    BeantwoordenVerwijderen