Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 9 oktober 2015

Gastblog sestra: Samen met God wandelen

Vandaag kwam er weer een blog online op Sestra... over wandelen met God...

__________________________

Op onze vakantie hadden we een serie over wandelen met God, aangezien wij zelf ook graag wandelen is die link erg leuk. Deze family night is er dus eentje uit een serie, maar je kan ze ook erg goed los gebruiken, ook als je niet op een wandelvakantie bent.


Als je gaat wandelen heb je rust nodig, wandelen is iets wat je rustig doet, waar je geen haast voor moet hebben… Je moet er bewust tijd voor maken. Dat maak je met deze Family night duidelijk.

Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook wel van geleerd heb, want hoe vaak komt het niet voor dat ik ver voor mijn Vader uitren, zoals een enthousiast kind kan doen. Ik dwaal af naar link, dwaal af naar rechts en soms… heel soms ben ik Hem kwijt...Help… Gelukkig is Hij nooit ver weg en roept me….


Geen opmerkingen:

Een reactie posten