Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 1 januari 2015

Onze wens ..... voor 2015

Ik wens je een.....

Nieuwjaarswens 2013 van Svenny | Grafisch Ontwerp
Een nieuw blanco jaar...
wat zullen we mee gaan maken...
Wat er ook zal gebeuren...
De Heer is onze en jouw Herder
om te luisteren....



Om eens na te denken...
over goede voornemens...
maar dan in de nieuwe stijl!
Zit er een voornemen bij wat jij dit jaar waar gaat maken?

Goede voornemens

Om stil van te worden...
en rust te vinden in het nieuwe jaar....
de nieuwe Glossy Stil



Ik hoop ook dat jullie dit jaar nog verder gaan...
of gaan beginnen met family nights...
Daarnaast hoop ik dat jullie op dit blog en op de vele andere die er zijn in blogland de input zullen vinden om jullie kids te voeden en samen bezig te zijn...


God's zegen wil ik jullie wensen voor dit nieuwe jaar 
en alles wat op jullie pad komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten