Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 8 september 2014

Spam en woordverificatie


Ik krijg de laatste tijd belachelijk veel anonieme spam reacties op mijn beide bloggen. Mijn mailbox loopt er van over. Daarom heb ik besloten om tijdelijk een woordverificatie in te stellen.
Dit houdt in dat je woorden of cijfers moet overtypen voor je een reactie kan achterlaten. Dit zou de spam tegen moeten gaan. Ik vind het zelf altijd heel vervelend als ik dat op een ander blog moet doen en nu stel ik het zelf in :(... Helaas is het even niet anders. Ik snap goed dat dit voor jullie niet prettig is en ik hoop dus ook dat ik het er snel weer vanaf kan halen!

2 opmerkingen: