Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 3 september 2014

Cursus Family Builders

Al ruim voor de zomervakantie ben ik door Generatio benaderd of ik voor hen zou willen spreken over Family Nights of gezinsmomenten... Na een tijdje heb ik daar ja op gezegd en vlak voor de zomervakantie heb ik voor het eerst een cursusavond geleid over Family Nights... wat was dat spannend en gaaf tegelijk!


Nu start er binnenkort weer een cursus Family Builders dit is een cursus van 5 avonden die wordt gegeven in Hendrik Ido Ambacht. Een van de avonden zal ik spreken en de andere avonden zullen ingevuld worden door Rob Hondsmerk, Lindi van Beest, Johanneke van Olst. Wil je meer informatie over deze avonden? Dat kan je hier vinden.

Helemaal enthousiast geworden??? Geef je dan snel via deze link op!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten