Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 13 juni 2017

Review Baby Bijbel


Bloggerspost krijgen is altijd leuk... deze is wel heel erg leuk! 

Een bijbel voor baby's. Hoe schattig. Al hebben we zelf geen baby meer in huis is het nog wel leuk om te bekijken en mijn mening er over te vormen! En aangezien jullie zeker in de doelgroep zitten besloot ik deze review aanvraag te accepteren. 


De bijbel is geschreven door Corien Oranje en de tekeningen van Marieke ten Berge. De tekeningen zijn vrolijk en heel herkenbaar! Ik hou van de zwart en wit tekeningen en toch ook de kleuren die eruit springen. 




De teksten zijn simpel en makkelijk voor te lezen voor zo'n klein hummeltje... 


Na ieder verhaal staat een liedje. Nieuwe liedjes maar op de wijs van bekende kinderliedjes en dus makkelijk te zingen!


Natuurlijk is deze bijbel ook nog leuk voor een dreumes en een peutertje!
De bijbel vind ik een leuk kado voor een geboorte of voor dopen/opdragen!
Zelf ga ik eens kijken wie ik er blij mee kan maken ... Want mijn jongens van 7 en 9 waren er snel klaar mee ;)


Titel: Babybijbel
Auteur: Corien Oranje
Prijs: 16,95
ISBN: 9789065394286 
Te bestellen: bij Royal Jongbloed

~deze bijbel werd door Royal Jongbloed gesponsord~

1 opmerking:

  1. misschien leuk voor onze pleegdochter van 15 maanden...
    groeten van een stille volger, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen