Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 11 november 2016

Review: Kijk nou, zoekboek bij de bijbel

Via de IBB kreeg ik een boek voor een review. Een super leuk boek als je het mij vraagt en graag laat ik het jullie ook zien!



Het is een zoekboek bij de bijbel, maar wel eentje met veel humor.
Wij hebben er van genoten. Nou hebben? De jongens vinden hem nog steeds geweldig en liggen soms krom van het lachen.



In de zijkanten van het boek staan kleine zoekopdrachtjes. Doordat er veel humor in het boek verwerkt is, worden kinderen gedwongen om goed naar het boek te kijken en na te denken over wat er wel of niet in die tijd bij hoorde. Het boek bevat 8 bijbelverhalen. 


Mattijs is er officieel met zijn 7 net iets te oud voor, maar dat vond hij zelf totaal niet... Hij nam na school niet eens de tijd om zijn jas uit te trekken en heeft een uur op tafel zitten lezen en zoeken. Dus ook voor wat oudere kinderen is hij leuk omdat ze er dan zelfstandig lezend mee aan de slag kunnen. 


Misschien wel een leuk kadootje voor Sinterklaas of Kerst!

Informatie
Titel: Kijk nou, zoekboek bij de bijbel
Uitgever: IBB
Auteur: Josh Edwards
ISBN: 9789032300500
Prijs: 8.95

2 opmerkingen: