Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 6 mei 2016

Serie: Het leven van David... Ganzenbord

Onze jongens zijn dol op ganzenbord en al helemaal als het er eentje is die bijzonder is.. Met Pasen speelde we al een Paas-Ganzenbord... Nu vond ik ook een ganzenbord over het leven van David. Ik wist dus al op voorhand dat dit een succes zou worden!

Op zondag spelen we vaak spelletjes met wat lekkers erbij. 
Afgelopen zondag dus ook terwijl we op vakantie waren... 


Links...
Ganzenbord: Het leven van David

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee! Is er ook eentje van pinksteren? Van welke site komt het?
    Groetjes Gera

    BeantwoordenVerwijderen