Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 12 december 2014

Kerst-Flashmob....

Flashmobs, 
altijd leuk....
kijk maar eens...


8 opmerkingen:

  1. Lijkt me geweldig om mee te doen, maar dan niet als één van de eerste :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zó supermooi!!

    Ik wou dat ik zo mooi kon zingen.... en dat bedoel ik niet uit jaloezie hoor.
    Maar echt, dat lijkt me zo geweldig als er zo'n geluid uit komt als je zingt;),
    en dan lekker in je eigen huis..
    (zoals bijv bij die vrouw die begint)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik ook wel willen kunnen idd en nee dat is niet uit jaloersheid ;)
      Dat snap ik hoor!!
      Liefs Ilse

      Verwijderen
  3. Geweldig,
    De vogende flashmob: Christmas Food Court Flash Mob, Hallelujah Chorus - is ook zeer de moeite waard... !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! En de betrokkenheid van al die mensen, die mee gaan zingen! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat jullie hem ook allemaal zo leuk vinden....
    @Anne, ik zal hem eens gaan opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ja, en als die mensen mee gaan zingen. Vooral ook mooi dat er zo ineens een stukje Bijbel opengaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen