Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 23 december 2013

Mijn wens voor jullie




Lieve bloglezers,

vanaf mijn plekje wil ik jullie fijne dagen toewensen, 
vol van genieten, 
lachen..
samenzijn..
lekker eten...
maar vooral herdenken dat Jezus werd geboren in een arme stal...
dat Hij kwam om voor onze zonden jaren later te sterven...


een tijd van dankbaarheid..
een tijd van blij zijn in Hem...

Ja dat is mijn wens...

Liefs Ilse


1 opmerking:

  1. Dank je wel voor de goede wensen. Heel veel zegen en veel inspiratie....

    BeantwoordenVerwijderen