Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 2 december 2013

Advent in vogelvlucht



Graag wil ik jullie op voorhand al wat tips geven voor de adventsperiode. Dit door de werkjes van vorig jaar te laten zien.... dus in vogelvlucht ;) 


Ik maak ieder jaar een planning wanneer we wat behandelen, misschien is dit ook wel een idee voor jullie!

Wat gaan jullie deze tijd allemaal doen??

1 opmerking:

  1. Hi,
    Ik ben, geinspireerd door jouw site ook een blog begonnen hier wil ik de komende tijd bloggen over wat wij doen. http://kostwinnaarkrijgtkind.blogspot.nl/2013/12/advent.html
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen