Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 23 augustus 2016

We zijn weer online :)

Even een kort blogje... Want we zijn weer thuis...
We hebben een geweldige vakantie gehad!
Erger nog... we hebben heimwee naar onze vakantie bestemming ...
Dat zal vast wel slijten. 

Deze week verschijnen mijn blogs weer. Daarbij blik ik terug naar de avonden die we hadden voor we op vakantie gingen die we erna hadden. 

Voor jullie alvast wat foto's van onze vakantie.. Het complete verslag zal in delen online komen op mijn andere blog Uit Mijn Keukentje











Hebben jullie een fijne zomer (vakantie) gehad? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten