Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 26 augustus 2016

Serie: Het leven van David.... David sterft {deel 10}

Deze avond hielden we in de zomervakantie, maar komt nu pas online omdat ik een blogpauze had
_________________________________________



De laatste avond over David valt een beetje in het water... Ineens is het vakantie en willen we eigenlijk aan onze andere serie beginnen. Daarbij komt dat ik ook niet zo goed wist wat ik met Davids sterven aan moest... 


Daarom kozen we ervoor om op een door de weekse dag de film van Davids leven te kijken met de kinderen. Daarover te praten en deze serie zo af te sluiten met elkaar. 

Link...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten